Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Lähteenkatu 2-4

Käynti kadun puolelta

Aukioloajat 2021

ma - ke   9.00 - 14.00
        to          13.00 - 18.00
        perjantaisin suljettu

Ajanvaraus

- lääkärit, p. 045 358 2505
        - diabeteshoitaja, p. 040 350 9606
        - jalkojenhoitaja, p. 045 104 3155                         - ravitsemusterapeutti, p. 045 348 3069

Syyskokouksen henkilövalinnat vuodeksi 2022

Lisätty 26.11.2021

Puheenjohtajana jatkaa Jaakko Hyytinen ja hallitukseen valittiin uudelleen Eeva-Liisa Pirilä. Hallituksessa jatkavat Tea Boman, Ilkka Hirvi, Timo Koukkari, Pia Sivunen, Riitta Vainio.

Yleisöluento verkossa

Lisätty 11.11.2021

Nokialla 25.10.2021 pidetty luento Ravinto ja kolesteroli on katsottavissa Pirkan opiston YouTube-kanavalla

Lue kokonaan »

Diabetes Wellness Suomi ei ole diabetesyhdistyksen toimintaa!

Lisätty 29.10.2021

Joulu lähenee ja postiluukusta saattaa jälleen tipahtaa Diabetes Wellness Suomi säätiön joulukortteja tai muuta tavaraa. Samalla pyydetään lahjoitusta diabetestutkimukseen vapaavalintaisella summalla.

Kyseessä on Englannissa, Ranskassa, Ruotsissa, USA:ssa ja Suomessa toimiva organisaatio, joka ilmoittaa keräävänsä rahaa diabetestutkimukseen parannuskeinon löytämiseksi diabetekseen.

Diabetes Wellness Suomi säätiöllä ei ole mitään tekemistä Tampereen Diabetesyhdistyksen tai Suomen Diabetesliiton kanssa eivätkä kerätyt lahjoitukset ohjaudu meidän toimintaamme.

Jos haluat tukea oman yhdistyksesi toimintaa, ota yhteyttä toiminnanjohtaja Pia Nykäseen, p. 050 576 3313 tai pia.nykanen(at)tampereendiabetesyhdistys.fi.

Suomalaista diabetestutkimusta voit tukea Diabetestutkimussäätiön kautta. Diabetestutkimussäätiö on Diabetesliiton ja diabetesyhdistysten vuonna 1976 perustama säätiö, joka tukee diabetekseen liittyvää tieteellistä tutkimustoimintaa myöntämällä apurahoja suomalaisille diabetestutkijoille. Vuonna 2020 Diabetestutkimussäätiön apurahan on saanut 23 diabetestutkijaa tai tutkimusryhmää. Apurahasumma on yhteensä 549 500 euroa.

Lisätietoa Diabetestutkimussäätiön toiminnasta ja tukitavoista saat tutkimussäätiön verkkosivuilta.

Koronavirustiedotteet toimialueellamme

Lisätty 27.03.2020

Kangasala ja Pälkäne

Nokia

Pirkkala

Ruovesi

Virrat

Suojele itseäsi ja läheisiäsi

Jokainen voi omalla toiminnallaan estää koronaviruksen leviämistä. Sosiaalisten kontaktien vähentäminen on nyt tärkeää myös terveille ihmisille, koska siten hidastetaan epidemian leviämistä. Vältä siis ihmisjoukkoja ja tungoksia ja pidä vähintään metrin etäisyys kanssaihmisiin.

Omaa ja läheistensä tartuntariskiä voi myös alentaa huolehtimalla käsi- ja yskimishygieniasta.

• Pese kädet vedellä ja saippualla usein ja huolellisesti, ainakin 20 sekunnin ajan.
  • Käytä alkoholipohjaista käsihuuhdetta, jos et voi pestä käsiäsi.
  • Älä koskettele silmiä, nenää tai suuta, ellet ole juuri pessyt käsiäsi.
  • Yski ja aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan ja laita nenäliina heti roskiin. Jos sinulla ei ole nenäliinaa, yksi tai aivasta hihaan, älä käsiisi.
  • Käytä maskia ohjeiden mukaan!
  • Ota rokotus!