Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Lähteenkatu 2-4

Käynti kadun puolelta

Aukioloajat

ma ja ke 9.00 - 14.00
ti ja to 13.00 - 18.00
perjantaisin suljettu

Toimisto on suljettu
23.12.2019-6.1.2020

Joulukahvit

Lisätty 29.11.2019

Vertaistukea työikäisille tyypin 2 diabeetikoille

Lisätty 28.11.2019

Syyskokouksen päätökset

Lisätty 27.11.2019

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Leena Mankkinen (Ylöjärvi) ja hallituksen jäseninä jatkavat
Sirpa Kotisaari (Tampere), Erja Kortesmaa (Kangasala), Timo Koukkari (Ylöjärvi),
Miika Rautiainen (Akaa) ja Soili Vaatsio (Nokia).

Vuosiksi 2018-2019 hallitukseen valittiin: Jaakko Hyytinen (Kangasala), Eeva-Liisa Pirilä (Pirkkala) ja Matti Sauramo (Pirkkala).

Yhdistyksen hallituksessa ovat edustettuina diabetesta sairastavat henkilöt ja heidän läheisensä sekä terveydenhuollon ammattilaiset.

Jäsenmaksuksi vuodelle 2020 vahvistettiin 24 €.

Vuoden 2020 toiminnan keskeinen painopistealue on diabetesta sairastavien ja heidän läheistensä ohjaus- ja neuvontatoiminta sekä terveys- ja vammaispoliittinen vaikuttaminen. Yhdistys jakaa ajan tasalla olevaa, tutkimukseen perustuvaa tietoa diabeteksesta ja sen hoidosta sekä terveyteen liittyvistä asioista.

Yhdistyksen toimialue on Tampere, Kangasala, Nokia, Pirkkala ja Pälkäne, mutta 3500 jäsenen joukossa on myös monia muissa kunnissa asuvia.

Tutustu uuteen Jäsenille-sivustoon!

Lisätty 28.06.2019

Diabetesliiton uudella Jäsenille-sivustolla on vain diabetesyhdistysten jäsenten nähtäville koottuja videoita ja luentotallenteita, vaihtuvia oppaita ja muita materiaaleja sekä Diabetesliiton kumppanuusyritysten tarjouksia. Myös Diabetes-lehden verkkokeittokirjan reseptit löytyvät jatkossa tältä sivustolta.

Diabetesyhdistyksen jäsenet pääsevät kirjautumaan sivuille omilla jäsennumeroillaan, salasana on oma sukunimi. Jäsennumero löytyy jäsenkortista tai sen voi katsoa Diabetes-lehden takakannesta.

Jäsenille-sivustoon pääset tästä